ایزوسیستم هزینه صدور گواهینامه های ایزو

هزینه صدور گواهینامه های ایزو

هزینه صدور گواهینامه های ایزو

اعلام هزینه برای صدور گواهینامه های ایزو بدون بررسی کامل یک شرکت یا سازمان کار دشواری است. زیرا حجم فرایندها، ارتباطات بین فرایندها، تعداد پرسنل و واحدها، دارا بودن بخش طراحی محصول و … همگی عواملی هستند که در قیمت صدور گواهینامه تاثیر گذارند.

به عنوان مثال هزینه صدور گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ برای یک شرکت کوچک با ۱۰ نفر پرسنل قطعا متفاوت از هزینه صدور همین گواهینامه برای یک شرکت خودرو ساز است.

اما ایزوسیستم برای راحتی کار و تصمیم گیری بهتر مشتریان اقدام به اعلام قیمت پایه استانداردهای ایزو ویژه شرکت ها کوچک و متوسط نموده است تا این شرکت ها و موسسات بتوانند بهترین انتخاب ممکن را داشته باشند.

لازم به ذکر است شرکت های بزرگ (حدودا بالای ۱۰۰ نفر) می بایست ابتدا فرم اطلاعات شرکت را پر نمایند تا ایزوسیستم بتواند قیمت دقیق صدور گواهینامه ایزو و یا سایر گواهینامه های مورد درخواست نظیر IATF ، حلال و CE را به آنها اعلام کند.

همچنین ممکن است برخی گواهینامه های خاص دارای قیمت متفاوتی باشند که در این مورد نیز بعد از تکمیل فرم اطلاعات شرکت، می توان قیمت را اعلام نمود.

در ادامه قیمت صدور گواهینامه های سری ISO ، گواهینامه محصول CE (صادرات به اروپا) ، گواهینامه IATF و گواهینامه ی حلال به تفکیک بیان شده است:

 

هزینه صدور گواهینامه های ایزو

نیاز به مشاوره دارید؟ با ما تماس بگیرید...

تماس با ایزوسیستم ۳۳۳۳۹۱۲۱-۰۲۳ و ۳۳۳۳۹۱۲۰-۰۲۳

ایزوسیستم برترین مرکز صدور مدارک بین المللی ایزو و دارنده مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد.

هشدار: مراقب نیش مراکز بدون مجوز رسمی در حوزه ی خدمات مشاوره و صدور گواهینامه های ایزو باشید!

telegram

با ما تماس بگیرید...023-33444813 / 023-33444814