ایزو ۱۰۰۰۴ (استاندارد ایزو رضایتمندی مشتری)

گواهینامه ISO 10004

همین حالا می توانید نسبت به درخواست گواهینامه بین المللی ایزو ۱۰۰۰۴ اقدام کنید.

مزایای دریافت گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴

  • توجه به رضایت مشتری به عنوان مهمترین فاکتور
  • ایجاد مزیت رقابتی در حفظ و توسعه مشتریان
  • دریافت گواهینامه بین المللی معتبر با کد رجیستر
  • ایجاد احساس اطمینان خاطر در مشتریان
  • ایجاد فروش بیشتر به دلیل تقویت برند
  • ایجاد یک محیط پویا، مشتری مدار و متعالی

کشورهای صادر کننده گواهینامه

آشنایی با استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۴

استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴ چیست ؟

جهت اخذ ایزو ۱۰۰۰۴ ( دریافت ایزو ۱۰۰۰۴ – صدور ایزو ۱۰۰۰۴ ) ایزوسیستم آماده ارائه خدمات به شرکت ها و سازمان ها می باشد.

ISO 10004 استانداردی بین المللی برای دستیابی به رضایت مشتریان از خدمات و تولیدات سازمان ها و شرکت ها تدوین و طراحی گردیده است و به کارگیری این استاندارد از طریق طبقه بندی نیازهای مشتریان، باعث حرکت شرکت به سمت مشتری مداری و رضایت مشتریان می گردد.

 اهمیت استاندارد ISO 10004

صنایع و بنگاه های اقتصادی با بالاترین سرمایه گذاری ها اگر به رضایت مندی مشتریان ( ISO 10004 ) توجه نکنند محکوم به شکست خواهند بود. حرکت بدون در نظر گرفتن نظر مشتریان نسبت به تولیدات یا خدمات شرکت ها حرکتی در تاریکی و بدون برنامه ریزی و چشم اندازی روشن خواهد بود.

بالاترین سطح کنترل کیفیت تولیدات و خدمات در هنگامی است که مشتری اقدام به استفاده از محصول یا خدمات یک مجموعه می نماید، استاندارد ISO 10004 برای حصول به رضایت مندی مشتریان شرکت ها و سازمان ها را یاری می دهد.

 تاثیر استاندارد ISO 10004 با ذکر یک مثال

موضوع بسیار مهم و اهمیت استفاده از ISO 10004 اینست که تنها ۴% از مشتریان در صورت نارضایتی موضوع را مطرح می کنند و ۹۶% مابقی بدون طرح شکایت اقدام به ترک سازمان بدون طرح شکایت می کنند و همین شاکیان خاموش بر اساس تحقیقات انجام شده با ۱۰ مشتری بالقوه دیگر در مورد ضعف تولیدات و خدمات شما صحبت می کنند.

به عنوان مثال اگر ۲۰ شکایت داشته باشیم یعنی ۴۸۰ نفر ناراضی وجود دارد که این جمعیت ۵۰۰ نفره ناراضی با ۵۰۰۰ نفر دیگر در مورد ضعف تولیدات و خدمات ما صحبت خواهند کرد که این وضعیت بسیار به وضعیت شرکت ها آسیب خواهد زد

بدون آنکه چیزی آشکارا رخ دهد وظیفه ایزو ۱۰۰۰۴ و ایزو ۱۰۰۰۲ اینست که از رخ دادن این اتفاقات جلوگیری کند.

 دامنه کاربرد استاندارد ISO 10004

بنگاه های اقتصادی اعم از شرکت ها، سازمان ها و اصناف هنگامی که گواهینامه ISO 10004 را دریافت می کنند به مشتریان این پیام را منتقل می کنند که نظرات و رضایت مندی مشتریان برای آن ها مهم می باشد این استاندارد در کنار ایزو ۱۰۰۰۲ به صورت تخصصی بر روی مشتری متمرکز می شوند.

اخذ استانداردهای پاییه نظیر ایزو ۹۰۰۱ یا سیستم مدیریت یکپارچه پیش از اخذ این استانداردها توصیه می گردد.

ISO 10004 اصولی در تعریف و اجرای فرایند هایی در کنترل و اندازه گیری رضایتمندی مشتری فراهم می آورد و بدون در نظر گرفتن اندازه، نوع یا محصول ارائه شده سازمان بکار می رود. توجه ISO 10004 بر مشتریان خارج از سازمان است و بدین جهت نیازمند استانداردی جهت بررسی در جهت کاهش این شکایات و افزایش رضایتمندی مشتریان هستیم.

استاندارد ISO 10004 برای تمامی موسسات، شرکت ها، اصناف، سازمان ها اعم از تجاری و غیر تجاری و حتی در تجارت الکترونیک که به دنبال رضایت مشتریان خود می باشند کاربرد داشته و موجبات توجه هر چه بیشتر به مشتریان در کنار رشد سازمان را فراهم می آورد.

اخذ ایزو ۱۰۰۰۴ – صدور ایزو ۱۰۰۰۴ – دریافت ایزو ۱۰۰۰۴

جهت اخذ ایزو ۱۰۰۰۴ ( دریافت ایزو ۱۰۰۰۴ – صدور ایزو ۱۰۰۰۴ ) می توانید از طریق ایزوسیستم اقدام نمایید. ایزوسیستم برترین مرکز جهت اخذ ایزو ۱۰۰۰۴ ( دریافت ایزو ۱۰۰۰۴ – صدور ایزو ۱۰۰۰۴ ) در کشور با مجوز رسمی سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد.

برای اخذ ایزو ۱۰۰۰۴ ( دریافت ایزو ۱۰۰۰۴ – صدور ایزو ۱۰۰۰۴ ) از طریق لینک درخواست گواهینامه در همین صفحه اقدام نمایید همچنین می توانید برای اخذ ایزو ۱۰۰۰۴ ( دریافت ایزو ۱۰۰۰۴ – صدور ایزو ۱۰۰۰۴ ) از طریق این لینک درخواست خود را به صورت سریع ثبت کنید.

نیاز به مشاوره دارید؟ با ما تماس بگیرید...

تماس با ایزوسیستم ۳۳۳۳۹۱۲۱-۰۲۳ و ۳۳۳۳۹۱۲۰-۰۲۳

ایزوسیستم برترین مرکز صدور مدارک بین المللی ایزو و دارنده مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد.

هشدار: مراقب نیش مراکز بدون مجوز رسمی در حوزه ی خدمات مشاوره و صدور گواهینامه های ایزو باشید!