خانه رستوران ها

استاندارد HACCP (سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت مواد غذایی)

گواهینامه HACCP استاندارد HACCP ، اصول تحلیل خطر و کنترل بحران در صنایع غذایی را بیان می کند. همچنین جزئی از مراحل نرم افزاری توسعه یافته توسط کمیته ­ی غذایی کدکس، زیرگروه سازمان جهانی سلامت (WHO) می­باشد. علاوه بر این، ایزو 22000 ترکیبی از سیستم HACCP با برنامه­ های پیش شرطی یا (PRPs) است. به عبارت بهتر استاندارد HACCP را می توان زیرمجموعه استاندارد مدیریت کیفیت مواد غذایی ISO 22000 تعریف کرد.
هزینه صدور :
از ۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان
سفارش

نشان حلال (نشان حلال برای محصولات غذایی)

گواهینامه نشان حلال حلال به غذاهایی گفته می‌شود که در دین اسلام مصرف آنها مجاز است. نشان حلال همچنین تحت قالب گواهینامه ای است که برای محصولات غذایی که به صورت حلال آماده و تولید می گردند صادر شده و نشان حلال بر روی این محصولات نیز درج می گردد. این نام برگرفته از معنی غذای حلال است که در دین اسلام آمده است و اولین بار محصولات غذایی حلال در کشور مالزی بوجود آمده است. در چند سال اخیر این علامت تجاری غذایی بصورت یک علامت جهانی از طرف کشورهای اسلامی در دنیا معرفی شده‌است به‌طوریکه در کشورهای غیر اسلامی نیز از استقبال خوبی برخوردار شده است.
هزینه صدور :
از ۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان
سفارش

ایزو ۲۲۰۰۰ (استاندارد ایزو سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی)

گواهینامه ISO 22000 استاندارد ایزو 22000 بر مبنای استانداردهای ISO 9001 و HACCP نگاشته شده است ولی بکارگیری و همگون سازی کلیه استانداردهای مرتبط با صنایع غذایی موجب توجه ویژه به این استاندارد جهانی گردیده است. برای نگارش استاندارد بین المللی ایزو 22000 زمان زیادی صرف گردیده است لذا این استاندارد تمامی مراحل مرتبط با صنعت خوراک را از مزرعه تا میز غذا را شامل می گردد و شامل تمامی نسخه های پیشین و استاندارد های قبلی مرتبط با صنایع غذایی می باشد. لذا می توان گفت کامل ترین و جامع ترین استاندارد ایزو که به شرکت های مرتبط با صنایع غذایی توصیه می گردد برای اخذ آن اقدام کنند، استاندارد ایزو 22000 ( استاندارد مدیریت ایمنی مواد غذایی ) می باشد.
هزینه صدور :
از ۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان
سفارش

ایزو ۱۰۰۰۲ (استاندارد ایزو رسیدگی به شکایات مشتری)

گواهینامه ISO 10002 استاندارد ایزو 10002 درمورد توجه به شکایات مشتریان بوده و شکایات مشتریان رامنابع اطلاعاتی مفید و رایگانی میداند که در صورت فراهم شدن امکان بروز این اطلاعات و مطرح کردن شکایات، مشتریان اطلاعاتشان را براحتی در اختیار سازمان قرار میدهند. استاندارد ایزو 10002 بیان میکند، مدیریت صحیح شکایات مشتریان علاوه بر اینکه مسبب کسب اطلاع ازمشکلات سازمان است، همچنین باعث ایجاد وفاداری و پایبندی مشتریان و در نهایت رضایتمندی آنها نیز میشود. مشتریان اگر بدانند که طرح نارضایتیشان مورد توجه قرارگرفته و پس از پیگیری رفع مشکل، از بروز مجدد مشکل جلوگیری شده و گامی در جهت بهبود عملکرد سازمان برداشته شده ، مشتری وفادار سازمان خواهند شد.
هزینه صدور :
از ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
سفارش

ایزو ۱۰۰۰۴ (استاندارد ایزو رضایتمندی مشتری)

گواهینامه ISO 10004 ایزو 10004 استانداردی بین المللی برای دستیابی به رضایت مشتریان از خدمات و تولیدات سازمان ها و شرکت ها تدوین و طراحی گردیده است و به کارگیری این استاندارد از طریق طبقه بندی نیازهای مشتریان، باعث حرکت شرکت به سمت مشتری مداری و رضایت مشتریان می گردد.
هزینه صدور :
از ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
سفارش

IMS (سیستم مدیریت یکپارچه IMS شامل ISO 9001,14001,18001)

گواهینامه IMS سیستم مدیریت یکپارچه IMS شامل سه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 ، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای OHSAS 18001 و سیستم مدیریت محیط زیست ISO 14001 می باشد.سیستم مدیریت یکپارچه یعنی اینکه چند سیستم مدیریت در یک سازمان را کنارهم بگذاریم و با هم کنترل و مدیریت کنیم.در سیستم مدیریت یکپارچه IMS استاندارد ایزو 9001 پذیرش یک دیدگاه فرایندی رادرهنگام ایجاد، بکارگیری و بهبود اثربخشی نظام مدیریت کیفیت به منظور افزایش رضایت مشتری از طریق برآورده کردن خواسته های مشتری ترغیب می نماید. در استاندارد ایزو 14001 استاندارد مدیریت زیست محیطی به این منظور تهیه شده اند که عناصر یک نظام مدیریت، محیطی کارا را برای سازمان فراهم نمایند تا بتوانند با سایر الزمات مدیریت، یکپارچه شوند و سازمان ها را در دستیابی به اهداف زیست محیطی و اقتصادی یاری نمایند و در استاندارد OHSAS 18001 ایجاد نظام مدیریت ایمنی وبهداشت حرفه ای به منظور حذف یا به حداقل رساندن ریسک های ایمنی و بهداشت حرفه ای برای کارکنان و سایر طرف های ذینفع که ممکن است در معرض این ریسک ها قرار گیرند.
هزینه صدور :
از ۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان
سفارش