ایزوسیستم درخواست مشاوره رایگان

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره ایزو سیستم

مشاوره رایگان جهت دریافت گواهینامه ایزو و CE

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شرکت ها و سازمان ها بر اساس نوع فعالیت خود می توانند جدا از گواهینامه های پایه و مادر نظیر گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ که تمام کسب و کارها امکان دریافت آن را دارند، گواهینامه ی تخصصی و مناسب سازمان خود را نیز دریافت کنند به عنوان مثال یک شرکت تجهیزات پزشکی می بایست گواهینامه ISO 13485 و یک شرکت تولید قطعات خودرو باید گواهینامه IATF 16949 را دریافت نماید.

همچنین تشخیص گواهینامه ایزو معتبر و شناخت مراجع تحت اعتبار IAF و ASCB نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که ایزوسیستم اطلاعات کاملی را تحت قالب مشاوره رایگان به مشتریان خود ارائه می کند.

شرکت ها ممکن است ندانند بین کدام یک از مراجع صدور بالاترین اعتبار متعلق به کدام CB است و از طرف دیگر برخی شرکت ها محدودیت بودجه ریزی جهت دریافت گواهینامه های سیستمی داشته و می بایست بهترین هزینه کرد جهت دریافت گواهینامه های مورد نیاز خود داشته باشند.

در تمامی موارد بالا مشتریان نیازمند یک راهنمایی و مشاوره خوب و کامل هستند که می بایست توسط یک مشاور اجرایی با تجربه ارائه گردد، لذا مجموعه ایزوسیستم آماده مشاوره تخصصی به صورت رایگان به شرکت ها و سازمان هاست تا از هزینه و وقتی که صرف دریافت گواهینامه های سیستمی می نمایند بیشترین بهره را برند.

جهت درخواست مشاوره رایگان تنها کافی است که فرم زیر را کامل کنید همچنین می توانید با شماره های ۳۳۴۴۴۸۱۳-۰۲۳ و ۳۳۴۴۴۸۱۴-۰۲۳ تماس حاصل فرمایید.

نیاز به مشاوره دارید؟ با ما تماس بگیرید...

تماس با ایزوسیستم ۳۳۳۳۹۱۲۱-۰۲۳ و ۳۳۳۳۹۱۲۰-۰۲۳

ایزوسیستم برترین مرکز صدور مدارک بین المللی ایزو و دارنده مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد.

هشدار: مراقب نیش مراکز بدون مجوز رسمی در حوزه ی خدمات مشاوره و صدور گواهینامه های ایزو باشید!

telegram

با ما تماس بگیرید...023-33444813 / 023-33444814