ایزوسیستم اخذ ایزو – دریافت ایزو – گرفتن ایزو – صدور ایزو (فرم درخواست گواهینامه ایزو و CE)

اخذ ایزو – دریافت ایزو – گرفتن ایزو – صدور ایزو (فرم درخواست گواهینامه ایزو و CE)

فرم درخواست گواهینامه ایزو ( اخذ ایزو ، گرفتن ایزو ، دریافت ایزو و صدور ایزو

اخذ ایزو


اطلاعات تماس :  ۳۳۴۴۴۸۱۴-۰۲۳ / ۳۳۴۴۴۸۱۳-۰۲۳ (۱۰ خط )

واحد منتخب وزارت صنعت، معدن و تجارت و رتبه ۱ خدمات مدیریت کیفیت کل کشور


جهت دریافت گواهینامه ایزو معتبر فرم زیر را تکمیل نمایید: (۳۰% تخفیف)

فرم درخواست صدور گواهینامه ایزو :

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اهمیت دریافت گواهینامه ایزو از مراکز معتبر و دارای مجوز

جهت اخذ ایزو و گرفتن ایزو لازم است شرکت ها و بنگاه های اقتصادی گواهینامه ایزو خود را از مراکز معتبر دارای مجوز دولتی نظیر ایزوسیستم دریافت کنند. در صورت دریافت گواهینامه ایزو از طریق مجموعه ایزوسیستم، ضمن دریافت گواهینامه های معتبر ایزو، هدایایی نظیر تندیس مدیر برتر، سپاسنامه تعالی سازمانی و مدارک ویژه مدیران سازمان به صورت رایگان اهداء خواهد شد.

برای اخذ ایزو و گرفتن ایزو معتبر می توانید مقاله ی “گواهینامه ایزو معتبر را چگونه تشخیص دهیم؟ “ را مطالعه کنید. ایزوسیستم آماده صدور گواهینامه ایزو معتبر با کد رجیستر آنلاین برای شرکت و سازمان شما می باشد.

حتما از مراکزی برای دریافت ایزو اقدام نمایید که دارای مجوزهای دولتی و رسمی باشند. جهت مشاهده اعتبارات و مجوزهای ایزوسیستم در حوزه صدور ایزو به بخش اعتبارات ایزوسیستم مراجعه کنید. لازم به ذکر است که رضایت نامه مشتریان ایزوسیستم سندی دال بر کیفیت خدمات این مجموعه و توجه حداکثری نسبت به حصول رضایت مشتریان است.

در ایزوسیستم صدور ایزو و دریافت ایزو از مراکز معتبر صدور گواهینامه (CB) تحت اعتبار مراکز اعتباردهی AB معتبر دنیا صورت می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید فرم مشاوره رایگان را پر کنید تا ما با شما تماس بگیریم. یا با شماره های ۳۳۴۴۴۸۱۴-۰۲۳ ، ۳۳۴۴۴۸۱۳-۰۲۳ تماس حاصل فرمایید.

مجموعه ایزوسیستم و تیم متشکل با بیش از ۱۵ سال سابقه تخصصی آماده است تا صدور گواهینامه ایزو شرکت هایی که برای اخذ ایزو و گرفتن ایزو درخواست می دهند با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه انجام دهد.

گواهینامه ایزو معتبر را از ایزوسیستم دریافت کنید

ایزوسیستم در سال ۱۳۹۷ به عنوان بهترین شرکت مشاور مدیریت ایران و واحد برتر فنی مهندسی در کل کشور انتخاب شد. ما در مجموعه ایزوسیستم برای مشتریانی که برای گرفتن گواهینامه ایزو معتبر مراجعه می کنند ارزش آفرینی میکنیم.

تمام گواهینامه های صادره توسط ایزوسیستم از مراجع صدوری صادر می گردند که تحت اعتبار ASCB (سرویس اعتباردهی مراجع صدور گواهینامه -اروپا) یا IAF (فروم جهانی اعتباردهی) هستند.

مراجع صدور متنوع ایزوسیستم که از کشورهای سوئیس ، ایران ، کانادا ، استرالیا ، آلمان ، انگلیس ، ایتالیا و … می باشند ، به مشتریان ایزوسیستم کمک می کند تا با انتخابی هوشمندانه ، بهترین مرجع صدور را برای سازمان خود برگزینند.

گواهینامه های ایزو صادره توسط مراجع صدور طرف قرارداد با ایزوسیستم فارغ از اعتبار برگرفته از نهاد بالادستی، دارای کد رجیستر و رهگیری آنلاین بوده و می توانید پس از اخذ گواهینامه ایزو به صورت آنلاین استعلام گواهینامه ایزو را چک کنید.

تنوع صدور گواهینامه ایزو در ایزوسیستم

شما می توانید در وب سایت ایزوسیستم، از معروف ترین استانداردهای ایزو نظیر گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ ، گواهینامه IMS ، گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱ ، گواهینامه ایزو ۴۵۰۰۱ ، گواهینامه ایزو ۲۲۰۰۰ ، گواهینامه HSE ، گواهینامه OHSAS 18001 ، گواهینامه ایزو ۲۱۵۰۰ ، گواهینامه ایزو ۵۰۰۰۱ ،گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴ ،گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲ و … تا تخصصی ترین استانداردهای ایزو را ثبت درخواست کنید.

نیاز به مشاوره دارید؟ با ما تماس بگیرید...

تماس با ایزوسیستم ۳۳۴۴۴۸۱۴-۰۲۳ و ۳۳۴۴۴۸۱۳-۰۲۳

ایزوسیستم برترین مرکز صدور مدارک بین المللی ایزو و دارنده مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد.

هشدار: مراقب نیش مراکز بدون مجوز رسمی در حوزه ی خدمات مشاوره و صدور گواهینامه های ایزو باشید!

telegram

با ما تماس بگیرید...023-33444813 / 023-33444814